2010.03.20. 22:11
Three, two, one... ignition!
Nem tudom, mennyire lenne kínos azzal kezdeni, hogy nahát, elindult az Elitance-blog, hiszen aki ezt olvassa, az már nyilván belépett, sőt, eggyel tovább is kattintott.
Nem készültünk semmiféle ünnepi- vagy nyitóbeszéddel, és nem szeretnénk ígérgetni sem. Sem azt, hogy naponta frissülünk, sem azt, hogy a műhely történésének minden, legapróbb ízeibe belemenő tájékoztatást lövünk szét az éterbe.
A jelenlegi álláspont szerint kéthetente, de inkább hetente legalább egy bejegyzéssel szeretnénk frissíteni a blogot, ami persze aktuálisan nagyon sokat változhat – például, amikor nürnburgringi huszonnégy órás futamra megyünk versenyautózni, onnan biztosan sűrűbb képáramlással fogunk jelentkezni. De félreértés ne essék, ez sem ígéret. Csak hogy ne lehessen majd számon kérni semmit.
Az Elitance garázs egy verseny- és luxusautó javító műhely. Vannak időszakosan szervizelt, és folyamatosan itt állomásozó, versenyről-versenyre nálunk épülő gépek. Utóbbiakból egy Aston Martin DB9, és egy kupás Porsche GT3-as ősbútordarabjait képezik a műhelynek. Idén a KTM szervezte Ride Orange, külföldi bajnokság versenyautóit (X-Bow) is mi fogjuk itthon szervizelni.
Nem vagyunk varázslók. Nem vállalunk el lehetetlen dolgokat, amikről gyári mérnökök már régen tudják, hogy az úgy nem lehet jó. Viszont hiszünk abban, hogy az odafigyelés, aprólékosság, precizitás soha nem fogja olyan helyzetbe sodorni autóinkat, hogy azok kiesnek műszaki hiba miatt, a többiek meg nem.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
g918 2011.05.06. 11:41:02
csak egy megjegyzés.
Utolsó kommentek